.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پلمب 8 موسسه آموزشی غیراستاندارد در کشور

شمال نيوز-معاون اداری و مالی و توسعه منابع انسانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از پلمب هشت موسسه آموزشی غیراستاندارد در کشور خبر داد.
 علی اکبر متکان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: دانشگاهها و موسسه های آموزشی غیردولتی باید به گونه ای فضاهای آموزشی و رفاهی را مطابق با استانداردهای تعیین شده افزایش دهند که دانشجویان این مراکز احساس رضایت کنند.

وی افزود: اکنون بحث کیفیت در دانشگاهها مطرح بوده و این موارد به تکمیل هرم هیئت علمی، افزایش فضاهای فرهنگی و هنری، ورزشی، آزمایشگاهها وکارگاه و سلف سرویس مربوط می شود.

متکان یادآورشد: به دلیل حساسیت ها و افزایش نظارت ها، هشت موسسه آموزش عالی غیر دولتی در کشور در دو هفته گذشته به دلیل وصول شدن شکایت های زیاد و نداشتن حداقل استانداردهای تعیین شده، پلمپ و اسامی آنها موجود است.

معاون اداری، مالی وتوسعه منابع انسانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، از افزایش میزان وامهای دانشجویی به حدود 150میلیارد تومان در سال تحصیلی امسال به دانشجویان دانشگاههای کشور خبر داد.

وی گفت: خوشبختانه این میزان در مقایسه با سالهای گذشته چندین برابر افزایش یافته و مشکلی از بابت پرداخت وام دانشجویی وجود ندارد./210


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.